Monday, November 16, 2015

Changing


Yritän tässä pikkuhiljaa muuttaa asenteitani ja elämäntapojani takaisin positiivisempaan suuntaan, koska en ole ollut viimeaikoina mikään helpoin ihminen. Halusin muutoksen vuoksi myös näyttää erilaiselta ulkoisesti. Mulla ei ole ikinä ollut lyhyttä tukkaa eikä varsinkaan tummanruskeaa, joten päätin nyt vaihtaa extemporena gingeristä bruneteksi.

Muutos on kyllä melkoinen, mutta pidän tästä kovin. Epäilin vähän, käykö näin tumma minulle, mutta ei se huono ole ollenkaan. Tämä lyhyt tukka on ollut ehkä kuukauden, ja leikkuu oli kyllä erittäin hyvä idea. Tätä on niin helppo laittaa ja pitää kuosissa! Olen myös harkinnut piilolinssien hankkimista vihdoinkin.. Iiks.

(Translation: I am trying to change my attitude and way of life back to more positive. I don't think I have been very easy person to handle. Because of this attempt to change, I also wanted to change the way I look. I have never had a short or brown hair before, so I cut my hair a month ago and now I dyed it to dark brown. 

I don't think I look the same anymore and that is what I hoped for. I was a bit afraid that what if it does not look good on me but luckily it surely did! This short pixie has been a perfect idea. It's so easy to make hair-dos with this cut! I have also considered getting contact lenses.. yikes)


15 comments:

  1. Kyllä tuo väri sopii mielestäni sinulle oikein hyvin:)

    ReplyDelete
  2. Näytät ihan Lumikilta! <3 Sopii oikein hyvin tuo väri sinulle.

    Oon itsekin miettinyt piilolinssejä, mulla olikin joskus ala-asteen lopulla pari vuotta sellaiset. Ne ei kuitenkaan oikein sopineet tällaiselle pikaiselle ja huolimattomalle. Välillä nukuin niiden kanssa, joskus ne tulivat suihkuun mukaan ja silloin tällöin laitoin ne meikin jälkeen.. :D Ja oli ne vähän epämukavatkin. Nyt kun mun näkö on jotain -6 ja -7 luokkaa + hajataitot niin olen kyllä jo sokea ilman jotain avustusta, niin olis ihan jees jos ei tarvitsis aina silmälaseja. Mutta koetin nyt Halloweenina värillisiä vahvuudettomia piilolinssejä, ne jostain syystä aiheutti jonkun reaktion, kirveli ja sattui ja vuosi silmä vaan parin minuutin jälkeen :( Olen siis vähän luovuttanut jo niiden ajattelussa. Toivottavasti sulla olis parempi onni niiden kanssa! Ootko miettinyt leikkausta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Mua vähän pelottaa piilareissa se "silmiin tökkiminen" ja miltä ne tuntuisi :D Mut olis kiva olla välillä ilman laseja. Leikkausta oon kyllä miettinyt myös, mun mies on käyny sen tekemässä. Maksaahan se maltaita ja mansikoita ja omaisuuksia mutta ehkä joskus ^^

      Delete
  3. beautiful:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. You look absolutely wonderful with brunette locks. I get such an Audrey Hepburn vibe from your hair now. Gorgeous!!!

    ♥ Jessica

    ReplyDelete
    Replies
    1. What a compliment!! Thank you dear Jessica :) x

      Delete
  5. IN all your changes you are a beauty!

    ReplyDelete
  6. Tosi kaunis väri! Vaihtelu virkistää :)

    Minulla on silmissä hajataitto ja toisessa -3,5, toisessa -3,75. Aika huonosti siis näen ilman laseja tai piilareita :D Itse sain kai, hmm, 12-vuotiaana lasit ja siirryin piilareihin 14-vuotiaana. Sen jälkeen ei paluuta ole ollut! Käytän laseja lähinnä viikonloppuisin, en vaan koe laseja mun jutuksi :D Aluksi piilareiden laittaminen silmään oli kyllä yksi iso operaatio, mutta nykyään niiden laittaminen silmiin tuntuu jo arkirutiinilta, kun niin usein piilareita käytän, ei siinä mene kuin muutama sekunti per silmä. Mulla ei onneksi ole koskaan ollut mitään ongelmia piilareiden kanssa, vaikka pidänkin niitä silmissä vähän turhankin pitkään (06-23 about, heh). En tunne niitä mitenkään silmissä, ellei tuulessa piilarin väliin lennä jokin roska (se ei ole kivaa) ja niiden laittaminen silmiin on helppoa, kunhan vain tarpeeksi harjoittelee! Suosittelen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos !:)

      Mulla taitaa olla aikalailla samaa luokkaa näkö, sumeeta on kyllä :D Voisin niin kuvitella sulle sellaiset ihanat 50s kissamaiset silmälasit siun kuviin! Mie varmaan käyttäisin töissä ja kotona silmälaseja, kun on nämä uudet pokat ihan kivat kuitenkin kasvojen koristukseksi :) Ehkä kaupungille lähtiessä sitten piilarit silmiin, jos nyt vain uskaltaisin ne ensin hankkia :D

      Delete
  7. Kauniisti sopii tuo väri siulle ja samoin hiustenleikkaus pukee siun kasvojen muotoa nätisti :)

    ReplyDelete

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...