Monday, January 23, 2012

Me, wearing trousers ? What just happened ? - Casual outfit


Housujen ostaminen oli tuskastuttava kokemus.
Minä, joka en ole pitänyt farkkuja yli kahteen vuoteen, päätin nyt pakkaspäivien
aikaan mennä vaateliikkeeseen ja hankkia itselleni yhdet mokomat - sellaiset, jotka istuvat täydellisesti
ja jotka näyttävät minulta. Nyt olen ihastunut suuresti näihin pöksyihin. En edes tunne oloani miehiseksi!

Niitä piti lyhentää liikkeessä, sillä pituuteni on niin eriskummallinen, ettei valmiiksi sopivia
kokoja löytynyt kerrassaan mistään. Nyt olen viilettänyt näissä farkuissa viime päivät,
ja olen viihtynyt. Hameisiin palaan sitten, kun innostukseni ja pakkaset laantuvat.

Ps: Oletteko koskaan törmänneet säälittäviin miehiin? Minä olen :)

(Translation: Buying new trousers was so exhausting experience.
I haven't wore jeans for over two years, but few days ago I decided to buy these
fitting and good-looking ones. These are so ME, can you believe it?! I am so attracted to these.
And I don't even feel myself masculine while wearing these!

They tailored these shorter for me in the store, because my figure is so weird that
completely fitting jeans are not available. Now I have wore this a lot last few days, and
felt myself comfy. I will return to skirts when my enthusiasm and freezing weather
will die down a little.

Ps: Have you ever run into pathetic men? I have :)

 Jeans - JC
Dotty shirt - thrifted
Clock necklace - H&M
Black suspenders - thrifted
Black boots - thrifted


4 comments:

  1. Vastaus kysymykseesi: Olen. Kivat housut, sopivat sinulle tosi hienosti! :)

    ReplyDelete
  2. Cute necklace!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...