Wednesday, March 16, 2011

No graduation hat for me. For sure.


Okei. Historian kirjoitukset ohi. Ja meni huonosti.
Oon ihan varma että meni huonommin ku syksyllä.
Ja koska olen varma että ruotsista tulee i-- (taitoni
ovat seiskaluokkalaisen tasolla), ei lakkia varmasti minulle tule tänä keväänä.
Oon laskenut tarkkaan kompensointipisteet jolla
saisin ruotsin läpi ja minun pitäs nyt saada yhteiskuntaopista joku E,
että saan hatun. Ei tule onnistumaan, en ole hyvä yhteiskuntaopissa(kaan).

Ei vois olla tämän suurempi ärsytys enää. Itken jo ihan.
Oon niin varma, että ei tästä tuu mitään.
Ihan helkkarin mukava juttu joo...

(Translation: So, history's final exam is over. And it didn't go well.
I am so sure it went even worse than last autumn.
So now graduation hat for me this spring,
because I won't pass swedish and I won't get enough
points from civics to get over swedish. So, that's it. I am doomed.

My feelings can't get any worse than this.)

 

 


Few things I've bought to make me feel better (didn't succeed):

 

 

 

 

 

5 comments:

  1. Well you look splendid and I can't say that well in any other language. Hope things look up soon!
    Marie @ Lemondrop ViNtAge

    ReplyDelete
  2. Loving all your finds, dear Sara.
    The little glasses brooch is so cute!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  3. Voi murunen, ei se lakki kaikkea ratkaise. <3 Lukiopohja yleensäkin auttaa jo paljon! Ja vaikkei lukiota käviskään(esim minulla jäi kesken..) niin ammattivaihtoehtoja on miljoona! :) Älä huoli, et ole pulassa ♥

    ReplyDelete
  4. Minty: En mie kai sitte, täs on vaa se ku mä niin haluaisin yliopistoon opiskelee, just sitä hissaa tai jotain kulttuurintutkimusta, aika typerää sinänsä ku en tunnu hissaa edes osaavan kunnolla edes kirjotuksissa nii.. :D

    ReplyDelete
  5. oh no! I'm sure it wasn't that bad! I always think things went worse than they actually did. Finger crossed it will all turn out!

    ReplyDelete

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...