Monday, April 12, 2010

Outfit post and something.

Huomenna menen kirjastoon hakemaan jutut, jotka tilasin Lieksan kirjastosta: Lasse Liemolan CD:n ja kirjan, Flannery O'Connorin "Palavan kehän", heh, haluan todella lukea sen! Kuulin siitä kirjasta Liebemarlenen blogista :)

Minulla oli tänään outo päivä koulussa. Minulla oli vain yksi pohjatunti, huomenna on äidinkielen koe. Mutta silti, tänään oli niin erikoinen tunne. Ehkä se johtui vain siitä, että täytin 18 muutama päivä sitten, ja sitä olen odottanut ikuisuuksia! Olen onnellinen.

[Tomorrow I will go to library and get stuff I ordered from Lieksas library; Lasse Liamolas CD and a book, Flannery O'Connors "The Complete Stories", heh, I surely want to read it! I heard about it from Liebemarlenes blog :)

I had a weird day today in school. I had only one hour, tomorrow I have an exam of motherlanguage. But still, today was so weird feeling. Maybe it is just because I have turned few days ago 18 years old, and I have been waiting for that for ages! I am happy.]



Sain tuon nätin paidan isosiskoltani. Oikeastaan minä annoin sen hänelle muutama vuosi sitten, ja nyt hän antoi sen minulle takaisin :D
[I got that pretty shirt from my big sister. Actually I gave it first for her few years ago, and now she gave it back to me :D]


Sain tämän feikkikivi -taulun ystävältäni lahjaksi! Se on niin upea<3
[I got this fakestoneboard from my friend as a present! It is so gorgeous<3]

4 comments:

  1. The faux-stone looks very pretty, as well as the photo of you in close-up.

    Happy belated birthday to you. Hope you have w wonderful year!

    Faux-kivi näyttää erittäin hieno, sekä kuva teistä lähikuvassa.

    Hyvää myöhään syntymäpäivää sinulle. Toivottavasti sinulla on w ihana vuosi!

    ReplyDelete
  2. I love that outfit. That skirt falls so nicely. :)

    ReplyDelete

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...