Saturday, April 10, 2010

My 18th birthday!

Minulla oli NIIN HAUSKAA perjantaina! Oli minun 18-vuotis syntymäpäivä, ja olen niin iloinen, nyt olen aikuinen! :D Menin joensuuhun ja baariin isosiskoni, hänen kaverinsa ja minun kaverini kanssa. Se oli niin hauskaa!

Sry, ei ole nyt kuvia joita jakaa. Ja anteeksi lyhyt postaus. Mutta niin, olen niin onnellinen. :) Tätä olen odottanut!

Ja olen ollut viime aikoina kiireinen, koeviikko ja kaikkea muuta. Anteeksi, kun ei ole tullut postailtua tällä viikolla!

[I had SO FUN on friday! It was my 18th birthday, and I am so happy, now I am an adult! :D I went to Joensuu and to bar with my big sis, and her friend and my friend. It was so much fun!

Sry, I don't have any pics to share. And sorry for a short posting. But yeah, I am happy :) This day I have been waiting for!

And I have been busy lately, examweek and all that. Sorry for lack of postings much this week!]

3 comments:

  1. Oh my goodness! Happy Birthday! I'm glad you had fun. :D <3

    ReplyDelete
  2. Nella: Kiitos! :)

    Kir: Thanks! :)) I surely had ;D

    ReplyDelete

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...