Friday, March 26, 2010

Nice day today.

Päätin tänään laittaa ylleni neulepaidan, jonka ostin eilen Kristallista. Ja tuon söpön hameen taas! Tosi rentoa.

Minulla oli tänään outo koulupäivä. Olin turhautunut muutamat ensimmäiset tunnit, koska tuntui kun en olisi ymmärtänyt yhtikäs mitään. Mutta matikan, englannin ja äikän jälkeen olin taas iloinen. Ei enää mitään huolia!

Minulle on taas kerääntynyt vanhoja elokuvia nauhalle, joita en ole vielä katsonut... Jospa sitä viikonloppuna ehtisi..

[I decided to wear today the sweater I bought yesterday from Kristalli. And that cute skirt AGAIN. Very casual outfit.
I had a weird schoolday. I was frustrated few first hours, because I felt that I understand nothing. But after math, english and motherlanguage I was happy again. I had nothing to worry!]


Pidän tästä asusta, se on niin rento! Minulla oli ensin ongelmia värien valitsemisessa, mutta olen aina rakastanut mustapuna-yhdistelmää. En tiedä miksi, mutta se näyttää minusta niin ranskalaiselta! :D Etenkin jos minulla on baskeri päässä.
[I like this outfit, it's so casual! I had some problems at picking the colours, but I have always loved black/red -compination. I don't know why, but it looks like so french to me :D Especially if I am wearing a beret.]

5 comments:

  1. Your outfits are very inspiring. I love black and red too. I don't have much red though, I need to find more. :)

    ReplyDelete
  2. Oh, that's nice to hear! :)
    I hope you find more! (:

    ReplyDelete
  3. Love that skirt, you look lovely! :)


    Love,
    Aya ( Strawberry Koi Blog )

    ReplyDelete
  4. What a lovely combination! You look adorable :)


    Love,
    Aya ( Strawberry Koi Blog )

    ReplyDelete
  5. Ow, thank you so much! (:
    That's nice to hear! :)

    ReplyDelete

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...