Tuesday, March 30, 2010

Exam week is coming. :S

Olen turhautunut ja stressaantunut. Ensi viikolla on koeviikko, ja minulla ei ole aikaa lukea. Eikä halua. Mutta minä tykkään olla koulussa. On kivaa pelata korttia välitunneilla. Olisinpa yhtä innokas oppitunneillakin..

Tänään minulla on ylläni mustaa ja punaista, taas. Löysin mustan samettitakkini, joten ajattelin että tänäänkin voisi olla "punamusta päivä"! Se väriyhdistelmä on söpö! Ja minun minkkiturkkihattuni käy hyvin noiden värien kanssa. Tunnen itseni Cruella De Viliksi... (Älä kysy miksi!)

Ja taas minulla on kymmenen vanhaa elokuvaa, jotka olen nauhoittanut TV:stä mutta en ole katsonut.. Minulla ei vain ole aikaa!

[I am frustrated and stressed. Next week is our exam week, and I have no time to read. Nor will. But I like being at school. It's nice to play cards during breaks. I wish I would be as enthusiastic during lessons..

Today I wear again black and red. I found my black velvet coat, so I thought that maybe today is again red/black day! That colour combination is cute! And my mink fur hat matched nicely to those colours. I feel myself like Cruella De Vil... (Don't ask why)!

And again I have nearly ten old movies which I have recorded from TV but not watched yet.. I just don't have time!]




Melkein kaikki vaatteeni ja asusteeni ovat Kristallista! Paitsi tuo kaulaliina ja aito minkkiturkkihattuni.
[Nearly all of my clothes and accessories are from Kristalli! Except that scarf and my real mink fur hat.]

Löysin tämän hatun varastostamme! Se on oikeasti cowboyhattu, mutta muovailin sitä vähän, jotta se sopii paremmin tyyliini.
[I found this hat from our storage! It is actually a cowboyhat, but I shaped it a little bit, so it suits for my style better.]

Äitini löysi tämän vanhan laukun varastostamme ja antoi sen minulle. En tiedä mistä se on peräisin, mutta se on kiva.
[My mom found this old bag from our storage and gave it to me. I don't know where is it from but it is nice.]

Vanhempani ottavat luultavasti pöydän kirpputorilta, joten minä ja isosiskoni Laura etsimme kaikki vaatteet ja asusteet, joita emme enää tarvitse. Minulla on juuri nyt neljä muovikassillista vaatteita huoneeni lattialla..:D Myön nämä kaikki!
[My parents are maybe taking a table from flea market, so me and my big sis Laura searched every clothes and accessories we don't need anymore. I have right now four plastic bags full of clothes in my room.. :D I am selling these all!]

No comments:

Post a Comment

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...