Saturday, February 20, 2010

Wanhat 2010!

Eilen oli suuri päivä. Wanhojen tanssit! Itse en tanssinut, mutta olin silti mukana kiertämässä päiväkoteja ja kouluja vahtien tavaroita. Sain tehtäväkseni kuvata illalla koulun kameralla koko tanssin Miksalla! Sain pari kertaa harjoitella sitä tanssien harjoituksissa, ja hyvin se meni sitten illalla! Jännitti minuakin tanssijoiden puolesta ja se, jos minä mokaan kuvaamisessa! Mutta mokia ei tullut, onneksi.


Tämännäkösenä hippiäisenä riehuin lavalla kuvaamassa. Musta tulee vielä "elokuvaaja"!

Daamien puvut olivat hyvin upeita ja pojatkin oikeita herrasmiehiä. Niin se aika vain kuluu. Outoa, että on enää vuosi lukiota. Aika menee niin nopeasti! Vastahan minä olin yläasteella. Kaikista surullisinta tässä on se, jos ei näe enää lukioaikaisia kavereita missään. Ja koko lukion jättäminen on kauheaa. Tuosta "yhden-käytävän-koulustamme" on tullut ainakin minulle hyvin rakas! Meillä on niin hyvä yhteishenki.

Minua ei kaduta se, etten tanssinut. Minusta oli ihana kuitenkin olla edes jotenkin mukana tässä! Videokuvaaminen oli hauskaa ja myös kuvien ottaminen.

Perjantain kruunasi Wanhojen Jatkot Kolilla, vuokratulla mökillä. Tai ei sitä mökiksi voinut edes kutsua, sillä se oli upea 3-kerroksinen huvila! Nukkumapaikkoja oli vähän yli 20, ja meitä juhlijoita oli 38 kappaletta! Kukaan ei ainakaan tietääkseni jäänyt silti ilman nukkumapaikkaa. Paitsi jos jotkut juhlivat aamuun saakka...

Oli hauska päivä ja varmasti ikimuistoinen! Ensi vuonna luvassa penkkarit ja abi-risteily. Sinne on ehdottomasti päästävä!



No comments:

Post a Comment

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...