Saturday, February 27, 2010

Suomipoika.

En ole nyt ehtinyt kirjoitella, koska eksyin facebookin ihmeellisen maailmaan tässä muutama päivä sitten ja olen jo nyt ihan koukussa. Ehkä olen enemmän ajantasalla tapahtumista ja muista asioista nyt!

Vancouverin olympialaisia en ole katsonut kovinkaan paljon. Suomen jääkiekkopelejä olen nähnyt kokonaan vasta yhden! Ne tulevat aina niin huonoon aikaan. Eilen pidettiin ystävän kanssa kisakatsomo, Suomi-USA ja Suomihan sen sitten hävisi 6-1. Sunnuntai -aamuna kannustamaan Suomi pronssiin! Tosin en ehdi nukkua kuin pari tuntia, koska yöllä tulee elokuva Dawn of the Dead, ja se pitää ehdottomasti nähdä/nauhoittaa.

Olen kuunnellut viime viikonlopun wanhojen jatkoista asti pelkkää RnB:tä! Olen niin bilefiiliksellä. Haluan juhlimaan. Jatkot olivat niin mahtavat! Ja nyt meillä on abiluokka koululla, tulihan meistä koulun vanhimpia! Ja ei sieltä luokasta malta poiskaan lähteä tunneille. Siellä viihtyy niin hyvin.

Ajattelin katsoa tänään nauhoittamiani vanhoja suomalaisia elokuvia, joita en ole vielä katsonut, ja sitten katsoa sen lauantain perheleffan, Mulanin.

No comments:

Post a Comment

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...