Wednesday, February 17, 2010

The Sims 2 addiktio.

Tuntuu kuin en olisi kirjoittanut tänne aikoihin, vaikka kirjoitin ihan muutama päivä sitten. Mutta en ole kirjoittanut tänne siitä syystä viime päivinä, koska en ole ehtinyt. Olen saanut The Sims 2 -pelin toimimaan pitkästä aikaa (olen yli puoli vuotta kärsinyt ilman), ja tietysti olen ihan addiktoitunut siihen. Olen rakentamassa naapurustoa, joka on 50- ja 40-luku henkinen. Siellä on Hollywoodin tähtösiäkin, kuten Marilyn Monroe, Elvis Presley, Elisabeth Taylor, Robert Vaughn ja Fred Astaire, sekä monia muita.

The Sims 2 on vain niin ihana tietokonepeli. Saa luoda unelmiensa maailman. Olen nyt luonut sinne jopa tarinani hahmot, Harrin, Oskarin ja muut. Jos saisi inspiraatiota siihen tarinaan siitä, miten he pelissä käyttäytyvät.

Rebecca ja Reetu Alho, he ovat sisaruksia.

Von Bernin perhettä!
 
Audrey Hepburn

Marilyn Monroe

Herrasmiehiä

Gangsterisisarukset

Pickettien perhettä. Tällä perheellä olen pelannut kauan ja monta sukupolvea. Tosin tällä perheellä pelattaessa täytyy hieman "huijata", koska se on 8-henkinen, en millään pärjäisi!

No comments:

Post a Comment

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...