Wednesday, February 10, 2010

Koulupäivä oli kiva!

En ole ehtinyt hirveästi tänään tekemään koulujuttuja. Olen vain istunut tietokoneella suurimman osan koulunjälkeisestä päivästä. Tosin katsoin sen elokuvan aiemmin.

Tänään oli hyvin outo koulupäivä. Koko päivä meni hyvin nopeasti, ihan hujauksessa! Ja minä luulen, että se johtuu siitä, että minä kuuntelin tunnilla koko ajan ja yritin olla mahdollisimman aktiivinen. Kaksi matikantuntia loppupäivästä kuulostaa varmasti kauhealta: väsyttää siihen aikaan ja meinaa kuukahtaa, eikä jaksa keskittyä. Tänään minä kuitenkin keskitin kaiken lopun energiani matikan teorian kuuntelemiseen, ja arvatkaapa mikä oli lopputulos? Sain tehtyä tuntitehtävät hyvin nopeasti valmiiksi, kun olin kuunnellut teoriaosan, eikä tarvinnut enää lukea asioita pahemmin kirjasta uudestaan.. Yhdessä kohtaa hieman jouduin miettimään, mutta minä todella osasin ne asiat. Oli todella mukavaa!

Meillä on tällä historiankurssilla tutkielman tekoa. Tai se tutkielma tulee olla palautettuna ennen ensi syksyä, joten aikaa tässä on. Tästä kurssista ei ole koetta. Huomiseksi tulee olla mietittynä jokin sopiva aihe siihen tutkielmaan, ja minulla on siinä pienoisia ongelmia. Täytynee miettiä sitä, kun ehdin koneelta.

Yhteiskuntaopin tunnilla oli hyvin mukavaa ja rentoa. Meillä on YH:n kurssilla lakitietoa, joten saatetaan käväistä katsomassa jotain oikeusistuntoa! Jännää.

Minun oli ihan pakko pukea tänään ylleni jotain koulupukumaista. Koulupukumainen asu nimittäin motivoi hieman opiskeluun, sillä eihän nyt "uniformussa" saa laiskotella!

Ja villatakki on edelleen sininen :)

No comments:

Post a Comment

Polite comments make my day!

Go raibh maith agat!

Yours sincerely,
Sara Kristiina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...